Kritike navijača Zadra: Nedopustivo za profesionalnog sportaša!

Seniori Zadra jučer su se vratili treninzima u Krešinom domu. Zbog posljedica koronavirusa, pod ugovorom s klubom su ostali oni igrači koji su imali višegodišnje ugovore. Uz mlađe košarkaše, na Višnjiku su se pojavili Martin Junaković, Dominic Gilbert, Karlo Uljarević, Jure Planinić i Filip Vujičić.

Iako je reaktivacija svakako dobra vijest, mnogi navijači i simpatizeri Zadra na slikama s treninga su zamijetili jedan detalj koji je po njima nedopustiv. Naime, na društvenim mrežama i forumima ističu kako je i preko fotografija vidljivo da je mladi playmaker, Karlo Uljarević, na prvi trening stigao s nekoliko kilograma viška. Napominju kako je takvo nešto za profesionalnog sportaša neprimjerno, pogotovo nekog tko je prethodnog ljeta potpisao višegodišnji ugovor (2+1), a da pritom nije ispunio očekivanja koja su stavljena pred njega. Karlo je u ABA ligi prosječno igrao 10 minuta te ubacivao 1.9 poena. Ostaje pitanje, je li igračima dan plan individualnih treninga prije napuštanja Zadra te tko i na koji način je u klubu provjeravao rezultate istih prilikom povratka?

(Foto: Šime Zelić / KK Zadar)

Isto tako, donedavni kapetan Ive Ivanov i ponajbolji ovosezonski igrač, Dominik Mavra, kao Zadrani su u gradu. Doduše, oni više nisu ugovorno vezani s klubom, ali ne bi bilo zgorega da se netko sjetio pozvati ih na treninge, kako bi rad postao kvalitetniji, a i mladost koja je tamo mogla bi puno toga naučiti.

Posebno pitanje je trenerska pozicija. Danijel Jusup donio je ove sezone Kup u Zadar, prvi trofej nakon dugih 12 godina. Međutim, kako je ugovor raskinut uslijed pandemije, nakon povratka treninzima, Jupe je sam rekao kako ga nitko iz kluba nije niti nazvao te da nije u kontaktu s vodstvom Zadra. U kuloarima se spominje kako Uprava već ima neka druga trenerska rješenja.

Kada je u nedavnom podcastu Tribine.hr naš ponajbolji sportski komentator, Marko Šapit, upitan da prokomentira stanje u hrvatskoj košarci, on je rekao: „Ono osvajanje ABA lige Cibone, pa prošlogodišnji naslov prvaka, onda ovogodišnji Kup koji je osvojio Zadar, što je sve to donijelo? Višnjik je bio pun, četiri dana se slavilo, a nakon toga? Što je ostalo? Slobodni pad. Ispada da je bolje Boga moliti da ništa ne osvojiš.“